Sivut

torstai 24. helmikuuta 2011

kesäkuntoon pääseminen on niin hankalaa

joo'o, kävin tänään äidin ja seran kanssa lenkillä. lämpömittari näyttää -14astetta. käveltiin porukoiden kotoa keskustaan (3km), äiti jatkoi siitä kampaajalle. takasin menomatkalla me luovutettiin seran kanssa ja siirryttiin bussiin. siis oikeasti, vois jo viimeinkin tää talvi loppua. tonne uloshan jäätyy! :s

pitäis lähteä kohta taas keskustaan treeneihin, mutta nyt kyllä meen ihan bussilla, aamun lenkki riitti mulle. treenit kestää klo 16-18.00 ja sit ajattelin mennä viel Elixiaan EasyXycling tunnille (kestää 45min), en oo siitä kyl vielä ihan varma jaksanko noiden kahden tunnin treenien jälkeen enään.. katsoo sitä sit.

mulla ois tarkoitus hiukan laihduttaa, tai siis kiinteyttää, ennen kesää. niin että se sit kiinteytynyt uusi minä jäis pidemmäksikin aikaa, eikä vaan kesän loppuun asti. on alkanu hiukan vaivaamaan kun en oo koskaan ennen painanu näin paljoa, siis parhaimmillaan 75kg. pari vuotta sitten kun se paino oli vielä max 63kg.. pituutta mulla on 177cm, että siihen suhtautettuna ei oo mitään "hätää", mutta kun häiritsee vaan itseäni toi mun pömppis ja sisäreidet. sanoinkin just markukselle, että mulla on vatsalihakset piilossa hyvin treenatun pullataikinan alla.

ymmärrän sen että painoa on tullu lisää, kun oon nyt treenannukin enemmän kun pari vuotta sitten. mulla on neljä kertaa viikossa 1,5-2tunnin treenejä, ja näiden lisäks yritän käydä 1-2krt/viikossa kuntosalilla jossain jumpassa. mutta, haluaisin kyl ton mun pömppiksen ja noi isot sisäreidet pois! :D

Ei kommentteja: