Sivut

maanantai 9. toukokuuta 2011

kesätyö nro. 1

oriveden kenkätehdas- hei feissari

aloitin tossa viime viikon torstaina kesätyöt, amnestyllä.. oon siis feissarina. en osaa vielä oikein sanoa mitä mieltä oon siitä työstä, koska aloitin sen vast just ja päivät on tähän mennessä ollu niin erilaisia. on kyl ihan mukavaa työtä, saa olla ulkona auringossa, saa tehdä töitä mukavien ihmisten kanssa ja niin ees päin. ainut miinus koko työssä on se, että "asiakkaat" siis ne ihmiset joita koitan feissata, ne voi olla niin hölmön kuulosia :D tässä muutamia selityksiä, mitkä on kuullu muuutamia kertoja jo näiden parin päivän aikana:
- "mulla on kiire bussiin/pankkiin/töihin/hammaslääkäriin"
- "oon jo jäsen, uskotko?"
- "mun serkku jo lahjottaa, antaa sen hoitaa se lahjoittaminen"
- "kyl mä mielummin kaks karkkipussia ostan, kun lahjoitan sen 5e"
- "oon jo eläkkeellä oleva virkamies, en mä lahjoita enää"

mutta, huomenna on päivä uusi ja en mä kuitenkaan oo feissarina töissä kuin 25.päivään asti :D 

Ei kommentteja: