Sivut

keskiviikko 11. toukokuuta 2011

työpaikka tuli ja työpaikka meni

oon ollu niin huvittunu eilisestä alkaen, eli todellakin SAIN POTKUT töistä :D siis niin naurattavaa, koska olin tosiaan töissä amnestyllä peräti kolme kokonaista päivää (+1 koulutuspäivä) ja sain potkut sen takia kun en saanut "käännytettyä" sitä minimi 3 henkilöä/päivässä.
olin itse ajatellu lopettavani työt tossa 25. päivä, mutta kyl tääkin käy. harmi vaan kun tein eilen, viimeisenä työpäivänä, yhden greenpeacen feissarin kanssa vaihtokaupan, että sain kaks lappua siltä päivältä saldoksi. nooh.. täytyy erota siitä sitten kun ensimmäinen lasku on maksettu :D vaihtokaupalla tarkoitan sitä että greenpeacen feissari liittys amnestyn kannattajaks ja minä liityin vuorostani greenpeacen kannattajaks, vaan sen takia että saatais yks lappu lisää :D katalaa meininkiä..

vaikka nyt on pari päivää kun vaan lököilen kotona (ei haittaa, ulkona tosiaan toi +24astetta), niin oon jo perjantaina menossa laivalle töihin. hiekan tienaamaan ;D 

haha, toi amnesty on kyl aika huvittava juttu.

Ei kommentteja: