Sivut

maanantai 23. huhtikuuta 2012

treenitauko argh!

taas on kulunut yksi viikko, jolloin en saa treenata, lenkkeillä tai tehdä mitään muutakaan! ja sen huomaa, nilkka joka on nilkka tuessa 24/7 on jäykistynyt, että oikein hirvittää. aikaisemminkaan mun nilkat ei oo ollu mitenkään kauhean ojentuvat, ainakaan mun mielestä, vaan ihan sellaiset normaalit. eli kun hiukan ojentaa niin varpaat ja sääri on "samalla linjalla", suora. mutta toi oikea jalka... tsiisus! se ei meinaa ojentua mitenkään, ja sitten kun saan sen ojennettua ns. loppuun saakka, niin se on ojennettu vaan 45astetta.. -.-
oon asettanu jo tavoitteen, että kun saan ton nilkkatuen pois ens viikon maanantaina, niin alan treenaamaan nilkkoja pikkuhiljaa; lattiabalettia, varpaille-alas jne. pakko saada nilkka kuntoon ens syksyyn mennessä.

tosiaan, miten voi käydä näin, että kun sillon kun ei jaksais/ ei oo aikaa, niin pitää käydä treeneissä, ja sitten kun haluais treenata ja kehittyä, niin ei voi??

tää treenitauko on kyllä hiukan muuttanut mun perusarkea. normaalisti herään - meen kouluun - tuun kotiin - meen treeneihin x 3 kertaa viikossa. mutta nyt, kävelen koulusta kaupungin kautta bussipysäkille, ikkunashoppailen ja käyn esim stokkan delissä hakemassa vesipullon. nykyään mulla on aikaa! :D tänäänkin kävelin koululta mäen alas suoraan H&M:ään ja ostin kolmen kynsilakan pakkauksen (beige, kultahile ja pronssi) ja sit bussiin. ja yhtenä päivänä tilasin H&M:n nettisivuilta kesävaatteita!

H&M:n mustavalkoinen body

H&M:n ihana värikäs mekko

H&M:n siisti valkoinen toppi
apua, mä haluun jo treeneihin! tätä menoa tuhlaan matkarahat :D

Ei kommentteja: