Sivut

tiistai 18. joulukuuta 2012

joululoma! :)

hei! viimein on kauan odotettu loma, ja mitenkäs kävikään? en vietä lomaa :D
perjantaina oli viimeinen päivä koulua ennen joulua ja kun muut suuntaavat sukulaisten luokse joulua viettämään, niin minä ja M lähdetään 21.päivä laivalle töihin. ja sitä ennenkin päivät menevät mun "uudessa työpaikassa" (missä olen ollut jo n kuukauden töissä).

nyt lähen ihan alusta alkaen kertomaan, kun en ole kerran pitkään aikaan postannu tänne mtn kunnollista. eli, syyslomalla aloitin työt puhelinmyyjänä, ei ihan se työ mitä halusin/jaksoin tehdä, mutta kuukauden siellä jaksoin olla ja soitella n 120 puhelua päivässä :D hauskat työkaverit + tylsä työ = ihan ok työpaikka (palkkakin oli jees!).
puhelinmyyntityön jälkeen pääsin suoraan aloittamaan työt Tigerissa, kyseessä on siis mahtava, hauska ja inspiroiva tanskalainen kauppa jossa on myynnissä kaikkea maan ja taivaan väliltä. siellä mä kassalla iloisena työskentelen 2-3krt/viikossa :) nykyinen työ on ehkä yks parhaista, ellei parhain työpaikka missä oon ollu, työkaverit on mahtavia ja persoonallisia, ja mä saan tehdä just sellasta työtä kuin haluan, eli työskennellä ihmisten parissa myyntityössä :) voisin vielä sanoa, että tota työtä voisin melkeinpä jopa tehdä loppuelämäni :D

ja tosiaan tämä viikko menee joka päivä Tigerissä ja perjantai aamulla lähtö bussilla kohti helsinkiä ja laivaa. vaikka teenkin siellä sitten siivoushommia henkilökunnan puolella, niin on se kivaa vaihtelua pitkästä aikaa, kun työ laivalla on kuitenkin niin erilaista kuin mikään muu työ.
kahdeksan päivää laivalla putkeen, ilman että pääsee maihin, muuten kuin mahdollisesti muutamaksi tunniksi tukholmaan joku päivä, ei ehkä kuulosta kaikkien mielestä hauskalta. mutta kun siihen tottuu ja tykkää työstä niin siellä viihtyy ihan hyvin. ja kun siellä on kerran KUNTOSALI, niin aion käydä joka päivä hiukan treenaamassa :D

joulunkin vietän laivalla töissä, mutta onneks M on siellä myös ja laivalla on tosi hyviä kokkeja, jotka osaa taikoa upean jouluaterian, niin kyllä se mulle kelpaa :) uuden vuoden ja juhannuksen oon jo viettäny laivalla, niin ei se joulu mitenkään tiukkaa tee.

Ja vielä jotain aivan mahtavaa loppuun: mun suunnittelema valaisin esitellään koulumme osastolla helmikuussa 2013, Tukholman huonekalumessuilla! jee! :D

Ei kommentteja: