Sivut

torstai 16. elokuuta 2012

vapaapäivä nro. 100000

asuste- ja vaatemyyjän työssä on puolensa, siitä saa hyvää työkokemusta niin asiakaspalvelun kuin myynnin parissa. mutta on siinä huonotkin puolensa, ainakin mun työn kohdalla. tää mun "työpaikka" sijaitsee ulkona, torilla, joten ihan aina ei voi olla varma onko töitä sään puolesta (jos sataa, niin ei ole), ja sitten toinen huono puoli on se, että ne tavarat pitää kuljettaa torille, joka päivä, valtavalla pakettiautolla, mitä en osaa ajaa.

joten kun ollaan viikko toimittu pomon kanssa niin, että hän ajaa auton torille aamulla, ja sitten tulee sen kanssa illalla hakemaan tavaroita ja se järjestely on toiminut hyvin. niin on hiukan ärsyttävää kuulla, että pomo ei jaksaisikaan joka päivä tehdä niin, kun siinä on kauheasti hommaa. eli, sen johdosta mulla oli tällä viikolla kaksi päivää töitä, loput päivät hoitaa toinen työntekijä joka oli jo työtä hakiessaan ilmoittanu, että haluaa/voi tehdä viikossa 1-2 päivää töitä.. eli kukaan ei oo tyytyväinen. mä en ainakaan ole -.- tässä kuussa oon nimittäin tehny töitä n. 5 päivää, ja mulla ei oo mtn kuukausipalkkaa. tsiisus.

jos mä haen kesätöitä, niin kyllä mä sitä työtäkin haluaisin tehdä!

ronya - annoying

Ei kommentteja: